PROMOSI ALFALFA PERCUMA!

Assalamualaikum semua yang dikasihi!

ALFALFA PERCUMA KEMBALI LAGI! Kali ini hanya untuk seminggu sahaja! Sempena Hari Kelahiran anak kedua saya MARYAM IMAN BT MUHAMMAD ZUBAIR; yang mana kelahirannya telah membawa saya 'jatuh cinta' dengan SHAKLEE!

3 syarat mudah untu melayakkan anda mendapat ALFALFA PERCUMA:

1. Pembelian mana-mana Set Trial Pack - Percuma 60biji Alfalfa
2. Pembelian mana-mana Set Full Pack (tanpa pendaftaran ahli) - Percuma 90biji Alfalfa
3. Pendaftaran ahli Shaklee di bawah rangkaian saya (dengan @ tanpa pembelian) - Percuma 90biji Alfalfa

Tak tahu nak order apa? Tapi teringinkan Alfalfa "Raja Segala Tumbuhan" ni? Jom pilih salah satu set di bawah. Atau nak PM/SMS/Whatsapp/email saya direct nak konsultasi tentang masalah kesihatan yang sedang anda alami pun boleh! Insya Allah saya akan bantu cadangkan set vitamin semulajadi yang sesuai untuk anda.. siap dengan tips-tips tambahan lagi tau! (^_^)



Untuk pesanan vitamin anda dan konsultasi secara percuma, hubungi saya:
SHAKLEE Independent Distributor (Irda - ID 909714)
Email: irda2104@yahoo.com
Call/SMS/Whatsapp: 014-984 0240
COD: Sekitar Johor Bahru, Nusajaya, Skudai & Kulaijaya.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...