TIPS MINUM PETANG UNTUK KURUS & DIET DENGAN CINCH TEA SHAKLEE

Minum petang memang syok kan? Apatah lagi kalau ada pisang goreng cheese, cucur udang, chakoi ataupun kuih-muih tradisional kan? Hehehe.. Tapi kalau yg nak jaga badan tu, kena la 'jaga nafsu makan' juga ye.. Macam mana nak jaga kekal bertenaga bila kita berdiet ni? Sebab secara automatiknya mestilah kita akan kurangkan pengambilan makanan kan? Terutamanya bila dah petang dan penat bekerja seharian kan? Cinch Energy Tea Mix adalah jawapan yg terbaik!


teh cinch shaklee


APA KEISTIMEWAAN CINCH ENERGY TEA MIX SHAKLEE NI?
Teh eksotik putih, merah dan hijau Matcha dipetik dengan berhati-hati dan diadun sempurna untuk menghasilkan minuman yang sungguh luar biasa. Ia bertindak pantas untuk memberikan rangsangan tenaga semula jadi di samping meningkatkan kesihatan keseluruhan.

Cinch Energy Tea Mix ataupun 'Teh Cinch Shaklee' ini adalah:

  • Rangsangan tenaga secara semula jadi dan selamat
  • Sedap diminum, sama ada panas atau sejuk
  • Alternatif terbaik kepada snek manis dan kopi
  • Cepat bertindak untuk meningkatkan tenaga
  • Bungkusan berbentuk ‘stick’ yang mudah bagi setiap sajian
  • Tiada perisa, pewarna dan pemanis tiruan.
teh diet shaklee


Jom ambil 'Teh Cinch Shaklee' ni! Confirm sedap & beri tenaga! Nyummm!

ORDER SEKARANG!

Irda
Pengedar Shaklee Prihatin Anda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

TIPS ELAK DEMAM, BATUK & SELSEMA DENGAN VITA C PLUS SHAKLEE

Demam, batuk & selsema adalah 'common diseases' yg sering melanda kita. Tidak kira sama ada dewasa mahupun kanak-kanak, ketiga-tiga masalah kesihatan ini amat mudah berjangkit dari seorang ke seorang yg lain; terutamanya di kalangan ahli keluarga ataupun rakan sepejabat. Jom kita tengok 2 tips penting supaya anda boleh mengelakkan demam, batuk & selsema ini daripada mudah menjangkiti anda. Tentunya dengan Sustained-Release Vita C Plus Shaklee!


vitamin untuk demam


Tips 1

=======
Ambil 1 biji Sustained-Release Vita C Plus setiap hari selepas bersarapan pagi bagi meningkatkan sistem imun anda serta mengelakkan risiko anda mudah diserang demam, batuk & selsema.


Tips 2
=======
Ambil 2 biji Sustained-Release Vita C Plus sewaktu anda demam atau selsema bagi mempercepatkan lagi proses penyembuhan. Patahkan setiap biji Vita C Plus tersebut kepada 2 bahagian. Ini bagi mempercepatkan penyerapan Vitamin C oleh tubuh anda. Demam, batuk & selsema pasti tidak akan berlarutan.

vitamin c shaklee


Nak elakkan demam, batuk dan selsema dengan Vita C Plus anda?


ORDER SEKARANG!
Irda
Pengedar Shaklee Prihatin Anda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

KEBAIKAN KOLAGEN UNTUK MASALAH KULIT BERKEDUT, KUSAM & JERAGAT

Semalam ada seorang sahabat saya bertanyakan tentang apa kepentingan kolagen ni? Perlu ke sebenarnya kita ambil kolagen tambahan? Betul ke pengambilan kolagen boleh menyelesaikan masalah kulit seperti kedutan kulit, kusam, jeragat dan sebagainya?

Jawapan saya: PERLU. Khususnya kepada wanita yg nak kekal cantik & bertenaga demi orang yg tersayang.

shaklee collagen powder
Perbezaan kulit yg cukup kolagen dengan yg kurang kolagen

Jangan kata kecantikan tu tak perlu dik. Sebab wanita ni sebaik-baik perhiasan di dunia. Besar amanahnya tu. Sebab kitalah perhiasan untuk suami tersayang. Kitalah suri di hati suami & anak-anak. Bila kita cantik, suami pun jadi sentiasa sayang dan suka. Jangan kata, tak cantik pun takpe. Sebab lumrah lelaki pula memang mudah tertarik kepada perkara-perkara cantik; apatah lagi perempuan cantik!


KENAPA PERLU AMBIL KOLAGEN TAMBAHAN?

Apabila kita menginjak ke usia 30 tahun, kadar kolagen semulajadi dalam tubuh kita ni semakin berkurangan. Ini fakta. Lama-kelamaan, semakin bertambah usia, semakin tinggi kadar kolagen semulajadi yg hilang. Apatah lagi jika kita seorang yg tidak menitikberatkan soal pemakanan yg sihat seperti tak suka makan sayur, tak suka makan buah, kurang minum air masak, gemar mengambil makanan segera & malas bersenam.


shaklee kolagen powder


Dengan mengambil kolagen tambahan; khususnya dari sumber yg baik, ia akan membantu kita:

>> Mengekalkan kelembapan & mencegah kedutan kulit.

>> Memulihkan masalah kulit seperti kering bersisik, terlalu berminyak, berjeragat ataupun kusam.
>> Mencantikkan & menyuburkan rambut serta mengurangkan rambut gugur.

>> Menegangkan payudara.
>> Menguatkan tulang & mengelakkan osteoperosis.

>> Mencerahkan kulit serta mengurangkan pigmentasi & bintik penuaan atau sel mati.
>> Melambatkan proses penuaan kulit.


Haaa.. Sebab tu, bila kita tengok sesetengah rakan kita tu, umur dia sebaya dengan kita; tapi kulitnya sangat gebu, halus, cerah, anjal & kelihatan jauh lebih muda dari usia sebenar beliau. Jeles kan? Huhuhu..

Jadi, anda yg dah berusia 30an tu, AMBILLAH KOLAGEN TAMBAHAN YG BAIK. Contohnya, Shaklee Collagen Powder. Ia diperbuat daripada sumber sisik ikan merah laut dalam yg premium & mempunyai molekul yg halus tau. Jadi, ia mudah diserap oleh badan dan amat pantas berkesan.

kolagen untuk cantik


ORDER SEKARANG! DENGAN HARGA PROMOSI SUPER ISTIMEWA!

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)
Pengedar Shaklee Prihatin Anda

10 KEBAIKAN MEALSHAKES SHAKLEE SEBAGAI VITAMIN UNTUK KANAK-KANAK

Mealshakes Shaklee adalah multivitamin dalam bentuk serbuk untuk dijadikan shake yg lazat dengan perisa French Vanilla. Ia merupakan multivitamin yg lengkap serta sangat baik untuk diberikan kepada kanak-kanak yg sedang aktif membesar bagi mengelakkan mereka kerap demam, selsema, batuk, mengurangkan risiko serangan asthma, menambah selera makan, menaikkan berat badan bagi kanak-kanak yg terlalu kurus, membekalkan nutrisi yg cukup kepada kanak-kanak yg memilih makanan juga sebagai hidangan sarapan pagi yg mudah tetapi berkhasiat.

vitamin untuk kanak-kanak


10 SEBAB KENAPA MEALSHAKES SHAKLEE ADALAH MULTIVITAMIN YG TERBAIK UNTUK ANAK-ANAK:

vitamin untuk kanak-kanak

1. Index glisemik yg rendah - untuk membekalkan tenaga sepanjang hari.

2. Lengkap dengan 9 asid amino - penting untuk pertumbuhan & pembaikan tisu badan.

3. Antioksidan - mengekalkan kesihatan kulit dan membaiki sel-sel badan.

4. Kaya dengan serat - membantu penghadaman dan mengelakkan sembelit

5. Kaya dengan Vitamin B - meningkatkan daya fokus & perhatian serta memelihara kesihatan saraf.

6. Lengkap dengan sodium & magnesium - penting untuk keseimbangan cecair dalam badan & mengelakkan cepat letih.

7. Mengandungi Vitamin C - menyihatkan gusi, gigi & kulit serta menguatkan sistem imun badan supaya tidak mudah diserang demam, batuk & selsema atau jangkitan kuman.

8. Mengandungi Vitamin A - vitamin yg diperlukan untuk kesihatan mata & mengelakkan rabun.

9. Mengandungi kalsium & Vitamin D - penting untuk perkembangan tulang yg kuat serta mengelakkan tumbesaran yg terbantut.

10. Dilengkapi dengan zat besi & vitamin B 12 - amat penting untuk pembinaan sel-sel darah merah serta mengelakkan anemia atau tekanan darah rendah.


ORDER SEKARANG!

Dapatkan multivitamin yg TERBAIK & LAZAT ini untuk anak-anak kita. Sayangi kesihatannya. Jangan lagi bazirkan wang ringgit kita dengan menghantarnya ke klinik atau hospital setiap kali dia jatuh sakit. Jadilah ibu bapa yg lebih prihatin.

ORDER SEKARANG DENGAN HARGA ISTIMEWA BERSERTA KONSULTASI PERCUMA!



Irda
Pengedar Shaklee Prihatin Anda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

3 TANDA-TANDA KANDUNGAN LUAR RAHIM

Setiap isteri mengimpikan untuk mengandung serta melahirkan zuriat dari suami yg dicintai. Malah, semua wanita juga amat mengharapkan agra dapat melalui proses kehamilan & kelahiran yg normal; tanpa sebarang komplikasi. Namun, adakalanya kuasa Maha Pencipta mengatasi segalanya. Sebilangan wanita mungkin akan berhadapan dengan masalah kandungan luar rahim ataupun ectopic pregnancy.


Apakah itu kandungan luar rahim?
set kesuburan shaklee
Kandungan luar rahim terjadi apabila embrio melekat selain daripada di dinding rahim (uterus)


Kandungan luar rahim ataupun bahasa saintifiknya ectopic pregnancy terjadi apabila janis hasil persenyawaan sperma & ovum suami isteri tidak menempel/melekat di dalam uterus seperti yg sepatutnya. Sebaliknya, embrio/janin hasil persenyawaan melekat di luar rahim seperti di tiub faloppio, ovari, serviks dan juga boleh berlaku di ruang abdomen pelvis. Namun, kebanyakan kes kandungan luar rahim biasanya berlaku di tiub faloppio.

set kehamilan shaklee
Kandungan luar rahim yg kebiasaannya terjadi di dalam tiub faloppio


Antara risiko apabila berlakunya kandungan luar rahim adalah pendarahan yg disertai dengan rasa sakit di sekitar bahagian reproduksi wanita. Bagi kes yg lebih serius, kandungan luar rahim yg semakin membesar boleh menyebabkan tiub faloppio atau ovari pecah. Jika ini berlaku, wanita tersebut perlu melakukan pembedahan untuk membuang tiub/bahagian yg telah pecah. Lebih malang lagi, jika keseluruhan sistem peranakan wanita tersebut perlu dibuang! Ini menyebabkan seseorang wanita itu tidak boleh hamil lagi selamanya.


Apakah tanda-tanda sekiranya anda mengalami kandungan luar rahim (ectopic pregnancy)?

Secara amnya, terdapat 3 tanda yg boleh menunjukkan bahawa anda berkemungkinan besar mengalami kandungan luar rahim (ectopic pregnancy):


1. Kesakitan pada bahagian abdomen (perut), haid yg berhenti serta pendarahan pada vagina.

Walau bagaimanapun, tanda-tanda awal ini biasanya turut dialami oleh mereka yg mengalami keguguran. Tanda-tanda ini masih belum boleh mengesahkan bahawa anda benar-benar mengalami kandungan luar rahim. Tanda-tanda ini kebiasaannya akan muncul kira-kira 6 hingga 8 minggu selepas kitaran haid terakhir. Jika sakit perut & pendarahan berterusan ataupun menjadi semakin banyak, anda perlu segera berjumpa doktor.

kandungan luar rahim


2. Pendarahan pada vagina yg tidak berhenti, sakit yg teramat sangat pada bahagian perut serta tekanan darah menjadi rendah secara tiba-tiba.

Pendarahan yg banyak atau berterusan selama berhari-hari tidak sepatutnya berlaku sepanjang tempoh kehamilan. Jika ia berlaku, ia pasti adalah petunjuk bahawa ada sesuatu yg tidak normal pada kandungan anda. Anda juga tidak sepatutnya berasa sakit perut yg teruk terutamanya di sekitar bahagian peranakan ketika hamil. Jika kandungan luar rahim berlaku, kesakitan perut yg teruk berserta pendarahan yg banyak mungkin menjadi petanda bahawa tiub faloppio anda telah pecah. Apabila pendarahan teruk berlaku, tekanan darah anda juga boleh turun secara mendadak. Segeralah berjumpa doktor jika ini berlaku.


3. Keputusan ujian ultrasound.

Ujian ultrasound yg dilakukan melalui vagina adalah kaedah terbaik untuk mengesahkan sekiranya kandungan luar rahim terjadi. Ujian darah juga biasanya akan dibuat oleh doktor pakar sakit puan bagi mengenal pasti kandungan hormon beta HCG. Ujian ultrasound akan dapat melihat dengan hampir sangat tepat di mana kedudukan janin melekat; sama ada di dalam rahim ataupun di kawasan lain selain rahim.


Apakah langkah pencegahan yg boleh diambil bagi mengelakkan ectopic pregnancy?
15% daripada wanita produktif berisiko untuk mendapat kandungan luar rahim. Setakat ini tiada punca atau faktor yg secara tepat boleh mengaitkan siapa yg berisiko untuk mendapat kandungan luar rahim. Walau bagaimanapun, risiko kesan daripada kandungan luar rahim seperti tiub faloppio pecah atau rosak boleh dielakkan dengan membuat pemeriksaan dengan kadar segera sebaik sahaja anda disahkan hamil. Sebaik sahaja anda mendapai ujian urine anda positif, teruslah berjumpa dengan doktor pakar sakit puan yg anda mahukan untuk merawat/menjaga anda sepanjang anda hamil. Pemeriksaan awal amat penting bagi memastikan kandungan anda sihat di peringkat awal. Ini kerana di peringkat inilah pelbagai risiko dalam kehamilan boleh berlaku seperti keguguran, pendarahan, ectopic pregnancy dan sebagainya.


Nota:

Jika anda baru/sedang hamil dan inginkan Set Kehamilan Shaklee yg boleh membantu anda untuk kekal sihat & cergas serta mendapat bekalan yg secukupnya untuk anda dan bayi, sila hubungi saya! HARGA TERBAIK sentiasa dijanjikan untuk anda!

ORDER SEKARANG!

Irda
Pengedar Shaklee Prihatin Anda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

EYE TREATMENT ENFUSELLE SHAKLEE HILANGKAN GARIS KEDUTAN & LINGKARAN GELAP BAWAH MATA

Garis kedutan & lingkaran gelap di bawah mata sememangnya menimbulkan ketidakselesaan khususnya kepada wanita. Kedua-dua masalah ini boleh menyebabkan wanita berasa dirinya tidak secantik wanita lain yg tidak menghadapi masalah ini. Jangan risau; ADA PENYELESAIANNYA! Krim Enfusell Eye Treatment dari Shaklee mampu membantu anda untuk menghilangkan garis kedutan di sekitar mata serta lingkaran gelap bawah mata anda!

APAKAH PUNCA GARIS KEDUTAN DI SEKITAR MATA & LINGKARAN HITAM DI BAWAH MATA?

krim eye treatment shaklee


Faktor utama wujudnya kedutan di sekitar mata adalah faktor usia yg semakin meningkat. Ini kerana, bermula dari seseorang itu berusia 30 tahun, kandungan kolagen di dalam tubuhnya menjadi semakin berkurangan. Ini menyebabkan kulit tidak tegang seperti sebelumnya.

Selain itu, terdapat juga beberapa faktor yg menyebabkan garis kedutan di sekitar mata ini iaitu:

  • Menghabiskan banyak masa di bawah sinar matahari.
  • Asap rokok.
  • Sejarah keluarga kedutan awal
  • Dehidrasi
  • Kurang tidur

krim eye treatment enfuselle shaklee

Manakala, lingkaran hitam di bawah mata pula boleh wujud disebabkan oleh faktor-faktor berikut:
  • Keturunan
  • Alergi (akibat sering digosok ketika gatal)
  • Keletihan ataupun kurang tidur
  • Anemia - kekurangan sel darah merah ataupun sel darah merah berbentuk sabit
  • Usia yg semakin meningkat - kehilangan kolagen dalam badan

Krim Enfuselle Eye Treatment dari Shaklee boleh membantu anda mengatasi masalah ini. Fungsi utama krim ini adalah untuk memperbaiki penampilan dengan khasiat nutrien dan botani khas untuk mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan sembap; termasuklah lingkaran gelap di bawah mata.

krim mata shaklee


Ia amat berkesan dalam tempoh yg tidak terlalu lama. Mengamalkannya secara konsisten setiap hari boleh memberikan kesan positif seperti berikut:
  • Terbukti berkesan secara klinikal
  • 233% pengurangan kedutan dalam tempoh dua minggu
  • 120% peningkatan keanjalan dan ketegangan kulit dalam tempoh dua minggu
  • 209% pengurangan garis-garis halus yang ketara dalam tempoh lapan minggu
  • 32% peningkatan lembapan kulit yang berpanjangan dalam tempoh lapan minggu
  • Tona kulit yang nyata lebih sekata dalam tempoh 12 minggu
  • Botani anti penuaan dan vitamin C membekalkan manfaat yang ketara untuk kulit
  • lembut di sekitar mata
  • Sempurna untuk bahagian leher dan bibir
Jika garis halus di sekitar mata serta lingkaran gelap di bawah mata amat mengganggu keselesaan anda terhadap kecantikan wajah anda, Krim Eye Treatment Enfuselle ini adalah apa yg anda AMAT PERLUKAN. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi, serta tidak mengandungi bahan kimia yg boleh mendatangkan kesan sampingan buruk ke atas kulit anda.

Harga Retail Normal 1 tube (14ml): RM52.50
*Untuk harga istimewa & penghantaran percuma, sila SMS/Whatsapp saya!


ORDER SEKARANG! Sementara stok masih ada! Hubungi saya untuk pesanan atau pertanyaan. Konsultasi percuma diberikan kepada semua pelanggan saya!

Irda
Pengedar Shaklee Prihatin Anda di Johor Bahru
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

TIPS JAGA KEBERSIHAN RUMAH YG SELAMAT & TIP TOP DENGAN BASIC H SHAKLEE

Jika anda mencari cecair pencuci serbaguna untuk membersihkan lantai, mengelap tingkap, mengelap meja makan dan dapur, membasuh buah-buahan atau sayur-sayuran mahupun membuat air mandian untuk menghilangkan gatal-gatal akibat alergik, chicken pox atau sebagainya, Basic H Shaklee adalah jawapannya! Ia adalah cecair pencuci yg berasaskan bahan semulajadi, tanpa bahan kimia yg boleh merosakkan kulit. Ia sangat sesuai untuk mereka yg mempunyai kulit sensitif tetapi perlu menjalankan kerja-kerja membersihkan rumah.

pencuci shaklee


1001 Kegunaan & Kelebihan Basic H Shaklee
========================================

• Mencuci dan membersih sayur-sayuran dan buah-buahan daripada racun & bahan kimia.
• Mencuci dan membersih ikan, ayam, daging, makanan laut daripada bahan awet.
• Mencuci dan membersih makanan basah spt. Mee kuning, kuehtiau dsbnya daripada bahan awet.
• Mencuci dan membersih tempat dan peralatan memasak (terutama yang berminyak).
• Mencuci dan membersih bilik air, tandas, tangki, sinki, cermin tingkap, rak buku, almari dan etc.
• Mencuci badan, tangan dan kaki daripada daki kotoran, pijar lada, dakwat marker pen, minyak dan etc.
• Mencuci dan membersih lantai serta alat permainan.
• Menanggalkan gula-gula getah pada baju dan etc.
• Mengasah pisau.
• Membersih dakwat pen pada tangan, baju dan etc.
• Menghapuskan kutu di atas kepala.
• Terkena minyak, air panas atau melecur terkena benda panas.
• Menghindarkan dan membunuh serangga seperti lipas, nyamuk, semut, lalat dan etc.
• Demam panas (sebelum berjumpa doktor).
• Sakit gigi.
• Gatal-gatal pada badan atau miang (masalah kulit).
• Ulser dan mulut berbau.
• Penyubur tanaman dan penggembur tanah.
• Menghilangkan karat dan daki pada barang kemas, jam tangan dan etc.


KEBERKESANAN Basic H Shaklee:
=============================
~Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
~Kepekatan berganda - 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air.
~Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama.

basic h shaklee




sabun cuci kasut sekolah


Pencuci yg Mesra Alam
====================
~Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa.
~Biorosot
~Tanpa fosfat
~Bungkusan yang boleh kitar semula
~Tanpa bahan pewarna
~Selamat untuk sistem septik dan pembentungan.

Jika anda berkulit sensitif & inginkan cecair pencuci Basic H yg marvellous ni, sila hubungi saya SEGERA!

Atau terus beli di sini!



Irda
Pengedar Shaklee Prihatin Anda di Johor Bahru
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

PUNCA MASALAH RAMBUT GUGUR & SYAMPU TERBAIK UNTUK RAMBUT GUGUR

Rambut adalah mahkota seseorang. Lelaki terutamanya mengidamkan rambut yg mudah diurus dan menampakkan mereka segak & kemas sentiasa. Manakala wanita, jika tidak bertudung, rambut adalah antara aset utama kecantikan. Bagi yg bertudung, kecantikan 'rahsia' rambutnya adalah hadiah istimewa untuk suami. Namun, masalah rambut gugur yg melanda sesetengah individu menjadi amat merunsingkan. Maka, bermulalah pencarian produk penjagaan rambut; terutamanya syampu yg terbaik untuk menyelesaikan masalah rambut gugur ini. Jangan risau, SAYA ADA JAWAPANNYA!


syampu untuk rambut gugur

Apakh yg PALING DITAKUTI oleh individu yg mempunyai masalah rambut gugur? Ya... MENJADI BOTAK!! Oh, tidak!!!


Apakah punca masalah rambut gugur sebenarnya?


  • Faktor genetik.
  • Tekanan / stress.
  • Diet yg teruk.
  • Gangguan hormon.
  • Pengambilan ubat-ubatan tertentu.
  • Masalah tempurung rambut.
  • Masalah kelemumur atau kulit kepala terlalu berminyak.
  • Ibu selepas melahirkan anak atau sedang menyusukan anak.
  • Kesilapan memilih produk penjagaan rambut yg mengandungi banyak bahan kimia.
  • Kerap memakan makanan segera serta makanan yg mempunyai perisa tambahan yg banyak.
  • Kerap mengusap rambut dengan tapak tangan (kerana tapak tangan mudah mempunyai kuman dari luaran).
  • Kekurangan nutrisi penting dalam badan.

Kebanyakan syampu yg dijual dipasaran mengandungi bahan kimia yg tinggi. Ini boleh mengganggu kesihatan kulit kepala, akar rambut serta struktur kutikel rambut. Akibatnya, rambut akan gugur dengan lebih banyak lagi.

Di Shaklee, kami mempunyai Set Syampu Khas untuk Rambut Gugur.

set rambut gugur shaklee


Ia terdiri daripada:

1. ProSante Revitalizing Shampoo
-Mengandungi berasaskan sayuran untuk kutikel rambut yg licin.
-Mengimbangi kulit kepala, mengurangkan kusut dan mengimbangin kelembapan rambut.
-Menyegarkan, membersih dan menjadikan rambut lebih 'volume & fullness'.
-Menggalakkan pertumbuhan rambut.

2. ProSante Replenishing Conditioner
-Meningkatkan kesihatan rambut agar tidak terlalu kering & rapuh.
-Menguatkan rambut serta mengekalkan kilauan & fleksibiliti rambut.
-Menormalkan & melembapkan kulit kepala.

3. Nourishing Scalp Treatment
-Memberi tenaka folikel kepada rambut
-Merangsang peredaran darah di kulit kepala.
-Melindungi dari pencemaran.
-Mengelakkan folikel rambut dari tersumbat.
-Mengurangkan kelemumur dan minyak berkumpul di kulit kepala.
-Mengurangkan rambut gugur ketika bersikat.


Bagaimanakah cara guna Set Syampu Rambut Gugur ini?

Untuk cara guna Set Syampu Rambut Gugur ini bergantung kepada jenis rambut anda. Boleh rujuk jadual di bawah:

syampu shaklee untuk rambut gugur


Jom elakkan & kurangkan rambut gugur! Saya juga sedang menggunakan set ini! Dan ternyata berkesan!

Untuk sebarang pertanyaan atau pesanan Set Syampu Rambut Gugur ini, sila hubungi saya SEGERA! Konsultasi percuma disediakan untuk setiap pelanggan saya!

Irda
Pengedar Prihatin Anda di Johor Bahru
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

PRODUK SHAKLEE TIADA HALAL JAKIM? TAK SELAMAT UNTUK DIAMBIL? BETUL KE?

Shaklee adalah syarikat makanan kesihatan yg telah wujud selama hampir 60 tahun di muka bumi ini. Dari dahulu sehingga kini, Shaklee memasarkan produk makanan kesihatan yg sama dengan beberapa penambahan peningkatan kualiti & keberkesanan ke atas setiap produknya. Namun, masih ada segelintir pihak yg mempersoalkan kualiti produk Shaklee. Sedangkan kesemua produk Shaklee khususnya yg telah berada di pasaran Malaysia kesemuanya dijamin halal, selamat & berkesan.

kebaikan produk shaklee


Tahukah anda bahawa Shaklee membelanjakan USD250juta setiap tahun bagi tujuan R&D untuk memastikan keberkesanan setiap produknya? Malah, pakar & saintis yg dilantik bukanlah sebarangan orang. Setiapnya adalah doktor pakar di dalam bidang kajian yg berkenaan dari universiti-universiti ternama dunia.

sijil halal jakim shaklee

Setiap produk Shaklee yg memasuki pasaran Malaysia juga mempunyai sijil kelulusan halal daripada Islamic Services of America (ISA) - kerana ia merupakan produk keluaran US. Kelulusan halal produk Shaklee di Malaysia dikeluarkan oleh pihak Islamic Services of America (ISA) P O Box 521 Cedar Rapids, Iowa 52406 U S A. ISA merupakan salah satu badan yg diiktiraf oleh JAKIM. Oleh kerana ia BUKAN PRODUK KELUARAN MALAYSIA, maka kesemua produk Shaklee tiada tanda halal JAKIM.

Kesemua produk Shaklee di Malaysia juga mempunyai kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan ia boleh dirujuk melalui nombor kod kelulusan di setiap botol produknya.

Shaklee berani menjamin sepenuhnya bahawa setiap produknya adalah SELAMAT & BERKESAN untuk digunakan dengan tatacara & panduan yg ditetapkan. Model perniagaan Shaklee juga menetapkan & melantik para Pengedar Bebas yg sah sebagai penjual serta pemberi panduan pengambilan kepada setiap pelanggannya. Malah, model perniagaan Shaklee juga diiktiraf dan disahkan menepati keperluan syariah menurut Islam

Inilah keistimewaan Shaklee!

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)
Pengedar Bebas Sah di Johor Bahru.

SET VITAMIN SHAKLEE UNTUK MASALAH SEMBELIT, SUSAH BUANG AIR & MELANCARKAN PENGHADAMAN

Masalah sembelit boleh menjadi suatu masalah yg serius. Ia bukan sahaja melibatkan ketidaksihatan dalaman iaitu usus kita, tetapi juga ia boleh mendatangkan masalah rentetan yg lain seperti sakit perut, gastrik, perut buncit, kanser usus, lemah sistem imun, najis mengeras, luka di sekitar tempat keluar najis (rektum) dan akhirnya mungkin mengakibatkan jangkitan kuman yg teruk di kemaluan akibat luka yg berpanjangan. Set supplemen Shaklee sentiasa ada yg bersesuaian untuk membantu anda!

vitamin untuk sembelit

Jangan ‘siksa’ usus & organ anda. Set supplemen Shaklee untuk Sembelit bukan sekadar membantu melawaskan penghadaman dan memudahkan pembuangan najis, malah set ini boleh membantu anda mengempiskan perut dan menurunkan berat badan tau! Haaaaa... best kan?

So, apa yg ada dalam Set Supplemen untuk sembelit ni? Bagaimana ia berfungsi?

vitamin shaklee untuk angin


1. PEPPERMINT GINGER PLUS
(Harga Retail: RM45 – 90 biji)
Fungsi: Membantu penghadaman, mencuci usus & perut, melegakan pedih ulu hati & gastrik serta membantu mengurangkan angin di dalam perut & badan.

set vitamin shaklee untuk sembelit


2. HERB-LAX
(Harga Retail: RM52.50 – 120 biji)
Fungsi: Melawaskan penghadaman, membantu melancarkan pergerakan di dalam usus, memudahkan membuang najis, mengempiskan perut buncit & mengurangkan berat badan.

set vitamin untuk sembelit


3. ALFALFA COMPLEX
(Harga Retail (Small): RM53.75 – 330 biji / (Large): RM97.50 – 700 biji)
Fungsi : Memudahkan membuang najis, membantu usus & perut berasa selesa, melawaskan penghadaman, membuang toksin di dalam badan, mengekalkan tekanan darah & bacaan gula dalam darah yg normal serta menurunkan berat badan.

vitamin shaklee untuk sembelit


4. ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)
(Harga Retail: RM150 – 950gram)
Fungsi: Shake berasaskan non-GMO soya yg tinggi protein untuk membantu penghadaman, melembutkan najis, memberikan tenaga, melegakan sembelit & gastrik, melapik perut agar tidak pedih serta menurunkan berat badan.


Jika anda mempunyai masalah sembelit atau sukar membuang najis, hubungi saya untuk mendapatkan Set Sembelit & Kesihatan Penghadaman ini:


Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

TIPS MENJAGA BUAH PINGGANG

Buah pinggang atau ginjal merupakan organ berfungsi untuk mengekalkan imbangan homeostatik cecair badan dengan penapisan dan penyingkiran metabolit (seperti urea) dan galian dari darah dan menyingkirkannya, bersama air sebagai kencing.

vitamin shaklee untuk sakit buah pinggang


=> Minuman; terutamanya air kosong yang diambil hendaklah melebihi dua liter sehari terutama orang yang bekerja kuat serta berpeluh dan cuba elakkan dari memakan kacang tanah, kacang putih dan segala kacang bergaram, buah-buahan jeruk kering seperti asam boi dan buah kana.

=> Memakan mi segera seperti mi maggi dan makanan rapu seperti Twisties, Chikadees, serta mi kuning dan roti canai memudahkan penyakit buah pinggang menyerang (Gantikan mi kuning dengan spageti dan roti canai dengan capati dan tosei).

=> Minuman seperti nescafe, air sunquick, oren squash dan segala minuman berperisa juga perlu dielakkan kerana kandungan utama minuman ini mempunyai bahan kimia pewarna dan perisa, meminum teh kedai juga wajar dielakkan kerana teh kedai adalah teh ‘recycle’ yang semata-mata dibuat dari bahan kimia pewarna dan perisa.

=> Pengambilan Coklat perlu dielakan dan meminimunkan pengambilan air milo dan gantikannya dengan horlick, dilarang sama sekali pengambilan minuman bergas kerana merosakkan buah pinggang.

=> Kurangkan pengambilan ayam daging kerana mengandungi beta agonist dan pelbagai hormon penggemuk. Ayam ini dibesarkan diladang selama 31 hari sahaja akibat diberikan ubat-ubatan. Cuba gantikan dengan ayam kampung atau ayam dijual dipasar yang kulitnya berwarna kuning. Ayam ini tidak mengandungi ubat-ubatan terlarang.

Mencegah adalah lebih baik dari merawat.

Jika anda ingin mendapatkan supplemen semulajadi yg boleh membantu mengurangkan kesan penyakit buah pinggang ataupun penyakit batu karang, sila hubungi saya untuk pertanyaan dan pesanan:

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

DETOKS – BAGAIMANA NAK BUANG TOKSIN DALAM BADAN?

Detoks adalah nama glamer bagi “detoxification” ataupun detoksifikasi. Ia bermaksud proses untuk menyahkan/membuang toksin di dalam badan kita.


kebaikan detox


DARI MANA DATANGNYA TOKSIN DALAM BADAN KITA?

Ia berpunca dari pelbagai sumber. Toksin boleh terkumpul disebabkan dari udara. Contohnya jika kita sering menghidu asap rokok, pewangi udara, asap, cat, gam dan sebagainya.

Toksin boleh berpunca dari pengambilan makanan dan ubat-ubatan sintetik atau vaksin. Makanan ringan ataupun ‘junk food’ yg kaya dengan perisa tambahan serta makanan berproses seperti burger, sosej, nugget dan sebagainya adalah antara peyumbang utama pengumpulan toksin dalam badan. Minuman berkafein seperti kopi, teh atau kola juga boleh menyumbangkan toksin.

supplemen berhenti merokok

Gaya hidup tidak sihat seperti merokok serta stress juga boleh menyebabkan badan kita lebih mudah menyerap dan mengumpulkan toksin di dalam badan.


KENAPA PERLU BUANG TOKSIN DALAM BADAN?

Toksin adalah bendasing yg perlu dinyahkan atau dibuang. Ia boleh mengganggu sistem badan serta kesihatan kita secara keseluruhannya. Toksin yg banyak di dalam badan boleh menyebabkan masalah-masalah seperti berikut:

· Masalah penghadaman
· Sembelit
· Sakit kepala
· Jerawat di muka & seluruh badan
· Berat badan berlebihan
· Masalah kulit
· Sistem imun badan yg lemah
· Insomnia (sukar untuk tidur)
· Haid tidak teratur
· Penuaan sebelum masanya
· Badan tidak mampu menyerap nutrisi dengan baik


BAGAIMANA NAK BUANG TOKSIN DARI DALAM BADAN?

Ada beberapa cara semulajadi untuk membuang toksin dalam badan iaitu:

· Berpuasa – puasa membantu kita merehatkan sistem badan secara keseluruhannya.
· Mengambil makanan tinggi serat (fiber) – ia membantu untuk membuang toksin di dalam usus serta sistem penghadaman kita. Contoh makanan tinggi serat adalah seperti sayur-sayuran, berries, jus lemon/limau, gandum & oat.
· Mengawal pemakanan – ambil lebih banyak makanan yg menyihatkan dan berasaskan bahan semujadi. Elakkan makanan berproses seperti sosej, burger, nugget dan sebagainya. Kurangkan juga pengambilan minuman yg tinggi kafein seperti kopi, teh dan kola.
· Mengambil air masak/kosong yg cukup – minum sekurang-kurangnya 2 liter air kosong setiap hari ataupun lebih.

vitamin shaklee untuk toksin

Namun, cara semulajadi akan mengambil sedikit masa untuk kesannya dapat dilihat dengan jelas. Tambahan pula, apabila jumlah toksin di dalam badan anda telah menyebabkan anda mengalami kesan yg amat mengganggu kehidupan anda seperti masalah jerawat yg teruk, berat badan berlebihan, sering diserang demam, batuk atau selsema, sakit kepala ataupun stress yg teruk.


Jom detoks dengan Shaklee!


Set Detoks Shaklee dapat membantu mengeluarkan toksin dan bahan buangan dari dalam badan kita; sekaligus menjadikan kita lebih sihat. Set Detoks Shaklee mengandungi:

buang toksin untuk kurus

1. ALFALFA COMPLEX

Alfalfa membantu membuang toksin di dalam usus serta seluruh badan. Selain itu, ia juga boleh membantu melancarkan penghadaman, melawaskan pembuangan najis serta menurunkan berat badan. Alfalfa juga boleh membantu mengekalkan tekanan darah normal serta membantu pesakit kencing manis.

2. DTX COMPLEX

DTX Complex amat membantu dalam menyahkan toksin d dalam hati. Ia sangat bagus untuk para perokok & mereka yg gemar mengambil minuman beralkohol. DTX Complex membantu mengekalkan aliran hempedu, membina semula sel-sel hati, meningkatkan penghasilan enzim untuk proses detoks hati, melindungi hati dari toksin kembali serta merawat masalah hati.

3. GARLIC COMPLEX

Bawang putih adalah sejenis tumbuhan yg kaya dengan antibiotik semulajadi yg boleh membantu meningkatkan sistem imun badan. Ia penting bagi memastikan kita tidak mudah diserang penyakit seperti sakit kepala, demam, batuk dan selsema.


Nota:
Jika anda mengambil beberapa supplemen untuk tujuan lain seperti mencantikkan kulit atau menurunkan berat badan namun ia tidak menampakkan hasil yg jelas selepas beberapa ketika, ia mungkin salah satu petanda bahawa anda perlu melakukan proses detoks terlebih dahulu. Toksin yg banyak di dalam anda sebenarnya menghalang badan anda daripada menyerap vitamin & mineral daripada supplemen yg anda ambil secara optimum.


Jika anda mengalami mana-mana simptom di atas, dan ingin mengambil Set Detoks Shaklee, hubungi saya SEGERA!

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

PENGEDAR SHAKLEE DI JOHOR BAHRU, SKUDAI & NUSAJAYA YANG KOMITED

Saya adalah Pengedar Shaklee di Johor Bahru, Skudai, Nusajaya serta kawasan sekitarannya. (ID 909714). Saya beroperasi sepenuhnya secara online & offline.

vitamin shaklee johor

produk shaklee


Penghantaran (COD) dibuat sekitar Skudai, Johor Bahru & Nusajaya. Juga untuk penduduk Singapura yg boleh bertemu di Johor Bahru. Penghantaran ke seluruh kawasan lain di  Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak melalui Pos Laju.

Saya adalah pengedar Shaklee yg sangat komited. Saya menjalankan perniagaan ini secara sepenuh masa HANYA DARI RUMAH. Dapatkan pelbagai Set Supplemen ready stock dari saya:

★ Set Kulit Cantik
★ Set Jerawat & Parut
★ Set Ibu Menyusu
★ Set Slimming
★ Set Darah Tinggi
★ Set Kolesterol
★ Set Diabetes/Kencing Manis
★ Set Ibu Hamil
★ Set Berpantang (Normal/Cesear)
★ Set Resdung & Alergik
★ Set Anak Bijak
★ Set Anak Asthma
★ Set Menaikkan Berat Badan
★ Set Gout
★ Set Stroke
★ Set Anti Kanser

Konsultasi, panduan pengambilan serta follow up akan diberikan secara percuma kepada setiap pelanggan.


Malah, jika anda berminat untuk menyertai bisnes Shaklee di bawah rangkaian saya, bimbingan & panduan akan diberikan sehingga anda berjaya!

Hubungi saya SEKARANG! Pengedar Shaklee anda di Johor Bahru, Skudai & Nusajaya.

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

TIPS ANAK TERLALU KURUS: NAIKKAN BERAT BADAN DENGAN MEALSHAKES SHAKLEE!

Anak saya yg umur 5 tahun sekarang memang tengah umur yg sangat aktif. Tambahan pulak lelaki. Pukul 11 malam pun boleh ajak Daddy dia main bola sepak dalam rumah.. phewwww... Macam-macam usaha kami buat supaya dia tak terlalu kurus & kami memang betul-betul nak naikkan berat badan anak kami sorang nih..


vitamin anak kurus

Bila pagi hantar ke taska sebelum ke tadika, bila nampak je kelibat kawan-kawan dia, terus meluru berlari dan bermain. Sebelum balik di taska, segala tanah & rumput dikoreknya. Macam-macam 'eksperimen' dibuatnya.

Sangat aktif sampaikan waktu makan pun biasanya sibuk nak bermain. Kita sebagai ibu bapa tak boleh halang anak-anak dari bermain. Sebab dari bermain ni lah mereka belajar macam-macam skill.

naikkan berat badan anak

Cuma, bila asyik bermain dan tak mahu makan, badan pun jadi makin kurus. Anak saya masa 4 tahun setengah beratnya 17kg. Bulan lepas beratnya turun sampai 15.5kg. Saya tak puas hati.

Bulan ni dia genap 5 tahun. Awal bulan haritu bila saya dapat tau bulan ni promosi Mealshakes Shaklee, saya nekad nak bagi dia minum setiap hari. Saya pulak nak buat eksperimen. Betul ke Mealshakes Shaklee ni boleh tambah selera makan & naikkan berat kanak-kanak?

Alhamdulillah.. dah masuk 3 minggu saya bagi Mealshakes + Milo suam padanya setiap pagi sebelum ke taska & tadika. Cuma 1 sudu je Mealshakes Shaklee setiap pagi. Seleranya memang berubah! Balik sekolah saya MESTI kena belikan air Milo sekotak & roti krim atau apa-apa roti/bun. Pukul 8 malam saya beri dia makan nasi atau pasta. Pukul 10 malam dia akan minta biskut cicah dgn air Milo 1 mug. Alhamdulillahhhh.. Seronok sangat rasanya! Dan yg paling best, beratnya dah naik jadi 16.6kg!! Weeee!!

vitamin untuk kanak-kanak

So, wahai ibu-ibu sekalian.. Kalau anak-anak anda terlalu kurus atau sering leka bermain sehingga mengabaikan waktu makan, saya sangat sarankan untuk mencuba Mealshakes Shaklee ni. Sangat-sangat disarankan. It works wonders tu our kids. Seriously. Apatah lagi time promo ni kan.. (^_^)

P/s: anak saya buang air besar lawas je tau setiap malam. Takde 'keras' pun.. hehe..

Jom Mealshakes!


Harga Retail Setiap Canister: RM113.75

PROMOSI SEPTEMBER 2014: BELI 3 PERCUMA 1!
*Dapatkan diskaun 20% dengan mendaftar sebagai Ahli Shaklee!

Psssttt: Set promo ni lebih berbaloi-baloi daripada promosi beli 6 percuma 1 sebelum ni tau!! Rugi tak grab 1 set terus untuk anak anda ni!


Hubungi saya SEKARANG!


Irda


014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...