TIPS ANAK TERLALU KURUS: NAIKKAN BERAT BADAN DENGAN MEALSHAKES SHAKLEE!

Anak saya yg umur 5 tahun sekarang memang tengah umur yg sangat aktif. Tambahan pulak lelaki. Pukul 11 malam pun boleh ajak Daddy dia main bola sepak dalam rumah.. phewwww... Macam-macam usaha kami buat supaya dia tak terlalu kurus & kami memang betul-betul nak naikkan berat badan anak kami sorang nih..


vitamin anak kurus

Bila pagi hantar ke taska sebelum ke tadika, bila nampak je kelibat kawan-kawan dia, terus meluru berlari dan bermain. Sebelum balik di taska, segala tanah & rumput dikoreknya. Macam-macam 'eksperimen' dibuatnya.

Sangat aktif sampaikan waktu makan pun biasanya sibuk nak bermain. Kita sebagai ibu bapa tak boleh halang anak-anak dari bermain. Sebab dari bermain ni lah mereka belajar macam-macam skill.

naikkan berat badan anak

Cuma, bila asyik bermain dan tak mahu makan, badan pun jadi makin kurus. Anak saya masa 4 tahun setengah beratnya 17kg. Bulan lepas beratnya turun sampai 15.5kg. Saya tak puas hati.

Bulan ni dia genap 5 tahun. Awal bulan haritu bila saya dapat tau bulan ni promosi Mealshakes Shaklee, saya nekad nak bagi dia minum setiap hari. Saya pulak nak buat eksperimen. Betul ke Mealshakes Shaklee ni boleh tambah selera makan & naikkan berat kanak-kanak?

Alhamdulillah.. dah masuk 3 minggu saya bagi Mealshakes + Milo suam padanya setiap pagi sebelum ke taska & tadika. Cuma 1 sudu je Mealshakes Shaklee setiap pagi. Seleranya memang berubah! Balik sekolah saya MESTI kena belikan air Milo sekotak & roti krim atau apa-apa roti/bun. Pukul 8 malam saya beri dia makan nasi atau pasta. Pukul 10 malam dia akan minta biskut cicah dgn air Milo 1 mug. Alhamdulillahhhh.. Seronok sangat rasanya! Dan yg paling best, beratnya dah naik jadi 16.6kg!! Weeee!!

vitamin untuk kanak-kanak

So, wahai ibu-ibu sekalian.. Kalau anak-anak anda terlalu kurus atau sering leka bermain sehingga mengabaikan waktu makan, saya sangat sarankan untuk mencuba Mealshakes Shaklee ni. Sangat-sangat disarankan. It works wonders tu our kids. Seriously. Apatah lagi time promo ni kan.. (^_^)

P/s: anak saya buang air besar lawas je tau setiap malam. Takde 'keras' pun.. hehe..

Jom Mealshakes!


Harga Retail Setiap Canister: RM113.75

PROMOSI SEPTEMBER 2014: BELI 3 PERCUMA 1!
*Dapatkan diskaun 20% dengan mendaftar sebagai Ahli Shaklee!

Psssttt: Set promo ni lebih berbaloi-baloi daripada promosi beli 6 percuma 1 sebelum ni tau!! Rugi tak grab 1 set terus untuk anak anda ni!


Hubungi saya SEKARANG!


Irda


014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...