PENGEDAR SHAKLEE DI JOHOR BAHRU, SKUDAI & NUSAJAYA YANG KOMITED

Saya adalah Pengedar Shaklee di Johor Bahru, Skudai, Nusajaya serta kawasan sekitarannya. (ID 909714). Saya beroperasi sepenuhnya secara online & offline.

vitamin shaklee johor

produk shaklee


Penghantaran (COD) dibuat sekitar Skudai, Johor Bahru & Nusajaya. Juga untuk penduduk Singapura yg boleh bertemu di Johor Bahru. Penghantaran ke seluruh kawasan lain di  Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak melalui Pos Laju.

Saya adalah pengedar Shaklee yg sangat komited. Saya menjalankan perniagaan ini secara sepenuh masa HANYA DARI RUMAH. Dapatkan pelbagai Set Supplemen ready stock dari saya:

★ Set Kulit Cantik
★ Set Jerawat & Parut
★ Set Ibu Menyusu
★ Set Slimming
★ Set Darah Tinggi
★ Set Kolesterol
★ Set Diabetes/Kencing Manis
★ Set Ibu Hamil
★ Set Berpantang (Normal/Cesear)
★ Set Resdung & Alergik
★ Set Anak Bijak
★ Set Anak Asthma
★ Set Menaikkan Berat Badan
★ Set Gout
★ Set Stroke
★ Set Anti Kanser

Konsultasi, panduan pengambilan serta follow up akan diberikan secara percuma kepada setiap pelanggan.


Malah, jika anda berminat untuk menyertai bisnes Shaklee di bawah rangkaian saya, bimbingan & panduan akan diberikan sehingga anda berjaya!

Hubungi saya SEKARANG! Pengedar Shaklee anda di Johor Bahru, Skudai & Nusajaya.

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...