SET KEHAMILAN SHAKLEE UNTUK IBU SIHAT & BAYI BIJAK

Assalamualaikum semua! (^_^)

Tahun ni saya sangat gembira bila dapat contact balik ramai kawan-kawan seperjuangan saya masa di sekolah dulu.. Walaupun cuma berjumpa di alam maya, tapi dengan pelbagai topik yang dibincangkan, ditambah dengan gurau senda & ketawa, ia mampu membantu saya meredakan tekanan kerja & aktiviti harian.. Dan ia membuatkan saya terfikir tentang Set Kehamilan Shaklee yg telah berjaya membantu ramai ibu hamil di luar sana untuk jadi lebih sihat & bayi pun lebih bijak! ^^

Tapi apa yang paling mengujakan adalah; hampir 10 orang daripada rakan-rakan saya tu sedang HAMIL!! wahhhh!!! bertambah-tambah rezeki ye di tahun 2013 nih... ada yg mengandung anak sulung, ada yang anak ke-3, yang anak ke-5 pun ada!! wahhhh lagi!! hehehe... saya?? cukuplah dulu dgn seorang putera & seorang puteri tu dulu... nak tumpu kat bisnes vitamin Shaklee di dulu.. hehe..

So, sementelah ramai orang keliling saya yang sedang hamil nih, apa kata saya kongsi sket tentang vitamin Shaklee yang paling best untuk wanita yang sedang hamil...

Haaa... ramai orang 'pandai' beri nasihat; "orang mengandung kena makan lebih.. sebab makan untuk 2 orang"... tak pun, orang 'pandai' tu cakap pulak; "sikitnya ko makan.. mana cukup... baby dalam perut pun nak makan jugak" hahaha!! saya gelak je kalau ada orang cakap kat saya macam tu...

Sebab, SALAH TANGGAPAN tu sebenarnya! apa yang perlu digandakan HANYALAH KHASIAT, VITAMIN & MINERAL DARIPADA MAKANAN yang diambil oleh si ibu.. bukan bermaksud, daripada makan nasi sepinggan berlauk sayur & ikan seekor ditambah menjadi nasi berpinggan-pinggan, lauk pula menjadi seekor ikan, seketul ayam, telur goreng, kari daging dan sebagainya! huhuhu... (*_~)

Jadi, atas rasa keperluan khasiat yang berganda oleh ibu & bayi di dalam kandungan inilah, saya ingin berkongsi & mengesyorkan ibu-ibu hamil mengambil SET KEHAMILAN SHAKLEE ni.

Jom kita tengok apa yang ada dalam SET KEHAMILAN SHAKLEE ni:

> Vita-Lea - Multivitamin yg membantu badan menyerap vitamin & mineral dgn lebih mudah.

> Omega Guard - berasaskan minyak ikan kod yang terbaik di dunia. Mampu melancarkan peredaran darah si ibu; sekaligus mengawal tahap tekanan darah serta kolesterol si ibu. Juga membekalkan DHA untuk perkembangan otak bayi secara sihat.

> Ostematrix - Membekalkan keperluan kalsium yg diperlukan oleh ibu serta membantu bayi di dalam kandungan untuk membentuk tulang yang kuat serta gusi & oto yang sihat.

> ESP - Sumber protein berasaskan non-GMO soya yang mampu mengekalkan rasa kenyang dengan lebih lama. Secara tidak langsung mampu mengelakkan ibu daripada mengambil kudapan yang kurang sihat.

Jadi, tunggu apa lagi.. JOM HAMIL DENGAN LEBIH SIHAT! Demi membentuk generasi masa depan yang lebih sihat, cergas & pintar!


vitamin ibu mengandung shaklee


ORDER SEKARANG!

Irda
SMS/Whatsapp: 014-984 0240

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...