BAGAIMANA NAK JADI AHLI SHAKLEE? APA KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE?

Sejak akhir-akhir ni semakin ramai yg berminat & teruja nak jadi ahli Shaklee ni. Ye la, mana tidaknya, banyak faedah yg boleh diperolehi tuu.. hehe..


 Nak jadi ahli Shaklee sebenarnya tak adalah susah pun. Cuma daftar dan gunakan produknya, kumpul points.

Ni antara soalan-soalan glamer yang ditanyakan tentang menjadi ahli Shaklee:

1. Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk yuran pendaftaran, ataupun mendapat keahlian percuma dengan membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM680 Sabah/Sarawak).

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee (jika anda berdekatan dengan mana-mana branch) dan mendaftar menggunakan ID saya 909714 (IRDAYATI ABDUL AIR) sebagai sponsor/penaja.

2. Yuran pendaftaran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch atau berjumpa terus dengan saya untuk ambil beg starter kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. (RM20 untuk Sabah dan Sarawak)

3. Perlu ke nak maintain point dan keahlian
Sekiranya cuma nak makan sendiri, anda tak perlu maintain points. Melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, maka anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan family atau saudara-mara, maka anda tak perlu risau nak maintain points atau minimum purchase. (^_^)

4. Wajib ke membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Tak perlu. Kalau anda tak membeli apa-apa produk pada mana-mana bulan pun, keahlian anda tidak akan dibatalkan.

5. Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda cuma perlu mengisi borang pendaftaran menjadi ahli. Dan anda perlukan sponsor/penaja iaitu ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Anda boleh hubungi saya, pengedar sah Shaklee dengan nombor ID 909714 sekiranya anda berhasrat untuk menjadi sebahagian daripada ‘keluarga’ rangkaian networking saya ataupun bersama-sama dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee.

6. Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.

Dengan menjadi ahli di bawah saya (909714), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami. Bimbingan secara online & offline akan diberikan sehingga anda berjaya!

Ada sebarang pertanyaan? Hubungi saya terus:

IRDA (909714)
014-984 0240 (SMS/WHATSAPP)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...