TESTIMONI ESP SHAKLEE : 10 KEBAIKAN ESP SHAKLEE KEPADA SAYA


Baru-baru ni ada sorang customer saya sangat-sangat excited nak beli ESP ni.. sampai tengah-tengah malam datang ambil stok pada saya. Katanya sebab jeles tengok sorang kenalan dia ni, ambil ESP untuk redakan gastrik. Rupanya, bukan gastrik je yg hilang.. Malah kawannya ni (customer saya juga) dah semakin anjal, gebu dan montoks gittewww.. ewahhhh... eh, bukan makin gemuk ye.. tapi punggung & breast makin mantap.. dan badan pun tak menggeleber tau... awww!


Sebenarnya, ESP - Energizing Soy Protein yg berasaskan non-GMO soya ini telah menjadi 'teman baik' saya sejak lebih setahun lalu. Saya amalkannya sebab nak menyusukan anak sambil nak menggebukan kulit.. hehe.. Apa yg ESP ni berjaya 'lakukan' kepada saya?

10 MANFAAT ESP KEPADA SAYA:

1. Membantu saya menyusukan bayi selama lebih setahun. Kuantiti susu cukup untuk anak & susu lebih pekat.
2. Menjadikan kulit muka, tangan & tubuh menjadi licin, cerah & gebu. Sampai semua orang yg bersalaman dengan saya, mesti tegur "lembutnya tangan.." hehe..
3. Badan menjadi lebih pejal. Lemak di perut khususnya bertukar menjadi otot. Jadi, bentuk badan lebih cantik & baju-baju lama pun dah muat!
4. Stretch mark di perut menjadi cepat pudar. Berbanding parut kehamilan sebelum ini.
5. Sentiasa rasa bertenaga walaupun cuma sempat minum ESP dengan minuman yogurt sebagai sarapan di pagi hari.
6. Dapat mengelak dari mengunyah kudapan yg remeh-temeh seperti kacang, biskut, jajan dan sebagainya di antara waktu sarapan dengan makan tengahari. Sebab perut rasa kenyang dengan lama apabila bersarapan dengan ESP.
7. Dapat menurunkan berat badan sebanyak 9kg! Dalam jangka masa lebih cepat berbanding tempoh selepas bersalin yg sebelum ini. Yeay!
8. Tidak berasa sengal/lenguh di bahagian peranakan apabila melakukan kerja-kerja rumah akibat belum berurut perut selepas bersalin secara cesarean.
9. Luka pembedahan cesarean cantik je. Tidak timbul (keloid) ataupun gelap.
10. Menjimatkan! Bukan sahaja tak perlu beli sarapan pagi, malah boleh mengawal berat badan dengan cara yg semulajadi lagi tau.. Sebab secara tidak langsung kita akan kurang makan nasi lemak, roti canai, nasi goreng dan sebagainya khususnya untuk sarapan pagi.

Itu yg saya mampu 'tertulis'.. Yg dapat dirasai sendiri oleh semua pengguna ESP ni banyakkk lagi tau sebenarnya.

Anda dah cuba ESP? Belum? Rugi tau kalau tak cuba.. Sekali cuba pasti jatuh cinta! Hehe..


SMS/Whatsapp "ESP" laju-laju ke 014-984 0240 (Irda).

Atau pm "ESP" di sini: www.facebook.com/messages/Yourhealthshoppe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...