Penjagaan Wajah Nutriwhite. Memang best! ^_^

Assalammualaikum semua.. ^_^

Hope everyone in the pink of health. Saya sebenarnya bersiaran dari bumi Ipoh bersempena mengikut suami outstation sambil membawa anak-anak bercuti. Tapi jangan risau, order customer tetap saya hantar ke setiap destinasi seluruh Malaysia. ^_^

Jika bercakap tentang produk penjagaan diri, produk penjagaan bagaimana yang anda pilih? Yang Murah? Yang mahal? or somewhere in between atau tak kisah?

Satu ketika dahulu saya sangat obses dengan S*II [esskayToo] dan saya akui kualitinya bagus sekali setara dengan reputasinya. Kegemaran saya Facial Essence. Memang crystal clear skin in 7 days. Tapi saya frust sangat sbb productnya ada Paraben.

Itu kisah sebelum saya bertemu dengan Shaklee. Kini saya menggunakan full range Nutriwhite. Harga setanding dengan kualiti, dan saya kira berbaloi melabur untuk skin care range ini. Mengapa saya berkata begitu? Kerana Nutriwhite adalah rangkaian kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep 'flawless beauty sourced from nature, perfected by science' yang bermakna kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains.

Ianya mencerahkan wajah secara semula jadi, tanpa bahan kimia, tanpa menghakis kulit dan tidak akan menjadikan kulit wajah seperti udang bakar, seperti sesetengah produk penjagaan kulit.

Ianya khas untuk menyelesaikan masalah jeragat, pigmentasi, tompok hitam dan sebagainya yang menyebabkan kulit wajah menjadi kusam.

Saya sangat sukakan set skin care ini, sangat sesuai untuk kulit sensitif, apabila saya sapukan pelembab ia meresap terus di wajah saya tanpa rasa melekit dan ianya tidak berminyak. Walaupun setelah seharian kulit wajah tetap segar. Bagi saya ia setanding SKII.

Ia diperbuat dari 16 jenis ramuan semulajadi seperti bunga rosemary, Aloe vera, Daul Mulbery.Ianya mampu milik dan berbaloi memilikinya. Kenapa? kerana ianya selamat, tanpa Paraben yang boleh menyebabkan kanser.

*Menghilangkan kulit wajah kusam
*Mencerahkan kulit secara semulajadi tanpa pengelupasan
*Selamat dan berkesan
*Kulit Muka tidak berminyak
*Tona wajah sekata dan cerah
*Tiada pewangi tiruan yang boleh menyebabkan iritasi kulit
*Menjadikan kulit lebih licin, cerah dan berseri

Owh, cukup la cerita pasal Nutriwhite hari ni ye. Nanti saya sambung lagi. ^_^

If you need consultation, or want to order your supplement.
Please contact me. Thanks^^
I'm your Shaklee Independent Distributor, [Khairani Bahaudin]
Puncak Bangi HP No. =019 6154956
Email = admin@redcomelmall.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...