Vitamin Semasa Bercuti

Hi Everyone, salam ceria.

Semasa bercuti ke Lost World of Tambun, dan Hard Rock Penang, inilah vitamin yang saya bawa.

Vitamin Set Family Wellness
- Vitalea, b complex dan Vitamin C

NUTRIFERON- ini untuk first aid kit kalau ada yang demam akibat terlalu lama di swimming pool.^_^

Untuk suami- Omega guard, zink

Untuk saya: Vitamin E, Lecithin

Untuk my babies: Vitalea for Children, Vitamin C chewable.

Masa saya post gambar- gambar ini di fb, ada jugak yg seram menengoknya. Sebab banyak sangat.:-) Seram ke? Hihi
My say is, alhamdulillah, kesihatan itu nikmat yang Allah beri, saya cuma pelihara jasad yang di pinjam ini dengan mendisiplinkan diri mengamalkan supplemen kesihatan, sbb cara hidup yang serba pantas dan tak sempat nak indulge dalam salad sayur gebu gube. Yang selalu lalu Nasi Lemak, Roti Canai dan macam- macam makanan lazat Malaysia yang lazimnya berkalori tinggi.

Oklah, takmau bebel panjang- panjang.^_^
Entry kali ini pendek sikit sbb sebenarnya saya tengah beratur nak beli burger. Hihi.. punyela panjang dan lama sampai sempat update blog.

Ok take care semua, kalau nak beli vitamin ingat Redcomel tau.^_^ xoxo





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...