ALFALFA PERCUMA!! PROMOSI APRIL

Assalamualaikum semua... post ini khusus untuk mereka yang inginkan ALFALFA PERCUMA!!

Tinggal 2 HARI SAHAJA LAGI untuk mendapatkan Alfalfa percuma anda ye!

Bagaimana caranya? SANGAT MUDAH! Cuma perlu buat salah satu pesanan pembelian di bawah ni.. Tidak kiralah sama ada melalui email, chat box kat tepi kanan blog ni, call saya, SMS saya, ataupun nak cara percuma? boleh PM saya di : www.facebook.com/Yourhealthshoppe/message ataupun Whatsapp je ke nombor telefon yang saya berikan tu ye...


Cepat!! Sebelum stok habis! Kalau stok saya habis takpe.. saya masih boleh ambil lagi di Shaklee.. kalau stock di Shaklee yang habis?? Anda yang rugi tau... (^_^)


Untuk pesanan vitamin anda dan konsultasi secara percuma, hubungi saya:
SHAKLEE Independent Distributor (Irda - ID 909714)
Email: irda2104@yahoo.com
Call/SMS/Whatsapp: 014-984 0240
COD: Sekitar Johor Bahru, Nusajaya, Skudai & Kulaijaya.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...