LAGI TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE UNTUK ISTERI


Alhamdulillah.. Terima kasih Ya Allah atas kurniaanmu.. ♡♥♡

Saya baru dapat mesej wassap dari seorang lagi customer saya yg mengambil ESP, B Complex & GLA Complex untuk mencuba untuk hamil. Dan beliau kini TELAH PUN HAMIL!!! Weeee!! Alhamdulillah!!


Customer saya yg ini asalnya kitaran haid/periodnya memang tidak tetap. Dulu selalu dia mengadu pada saya tentang masalahnya tu. Tapi alhamdulillah,selepas 2-3 bulan kitaran periodnya semakin menjadi tetap. Dan ini memudahkan beliau & pasangan untuk merancang untuk mendapatkan cahaya mata yg amat diingini!

Alhamdulillah.. Allah juga telah beri saya peluang untuk membantu mereka-mereka yg memerlukannya melalui bisnes Shaklee ni. Terima kasih Ya Allah! ♡♥♡

SET KESUBURAN WANITA
Normal Retail Price: RM145
*GLA Complex untuk 1-2 bulan, B Complex untuk 4 bulan.
*Dapatkan penjimatan 20% dengan mendaftar sebagai Ahli Shaklee!

Nak cuba Set Kesuburan untuk ingin hamil? Jom hubungi saya SEKARANG:

Irda
014-984 0240 (SMS/Whatsapp)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...