HILANGKAN PARUT JERAWAT DALAM 20 HARI SAHAJA!

Customer saya ni katanya dah lama dah dengar pasal produk Shaklee, tapi tak pernah terbuka hati nak cuba. Sampailah awal bulan Ogos lepas, dia ikut-ikut rakan sepejabatnya yg order Vita C Plus. Selang beberapa hari, dia wassap saya "akak, sebab akak la ni saya terpaksa cantik!" Pastu dia bagi saya gambar terbaru. Nak tunjuk parut jerawat dia dah semakin pudar. Tapi tak bagi share kat public lagi. Tapi, memang jelas nampak sebenarnya dah masa tu perbezaan kulit dia; especially perubahan dari tona kulit yg tak sekata/berbelak-belak kepada lebih bersih & cerah sekata.

Lepas tu, sempena promo ESP bulan lepas, dia 'tergoda' nak cuba ESP pulak; sebab 'tak tahan' tengok semua orang yg amik ESP kulit makin cantik. 😂😂😂 Dan dia ada sebut sungguh-sungguh kat saya yg dia nak hilangkan parut jerawat yg dah bertahun-tahun tu. Dah macam-macam produk dia cuba sebelum ni tapi langsung takde kesan!

FINALLY semalam, dia bagi saya gambar ni untuk saya share secara public! Waaaaaa 😍😍😍 Sungguh laa nampak kan parut jerawat dia makin pudar!! 👏👏👏 Inflammation yg merah-merah tu dah banyak kurang juga! Ai is kagum hokayyy!! Hahahahaha.... seronok + jeles pun ada sebab customer ai dah lawa!! 😍😍😍 Dan terusssss dia order ESP lagi setong!

Siapa nak cantik dengan cepat & selamat juga macam customer saya ni, baik Whatsapp saya sekarang! Lambat order, lambat la cantik! 😉

IRDA
014-984 0240
SID PRO ANDA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...